V posledních týdnech se život většiny lidí změnil a mnohdy dokonce obrátil vzhůru nohama. Zatímco někteří museli rychle zareagovat na vládní restrikce související se zpomalením šíření koronaviru způsobujícího onemocnění COVID-19, jiní jsou na tom ještě o něco hůř, protože přišli o práci. Na druhou stranu můžeme situaci pojmout alespoň trochu pozitivně a využít jí ke změně, které jsme se tak dlouho bránili. Pokud jste se vrhla do podnikání z pohodlí domova, máme pro vás několik užitečných tipů, jak výrazně snížit náklady.
Použitý kancelářský nábytek poslouží stejně dobře jako nové
Potřebujete nový kancelářský stůl, židli nebo jiný nábytek? Poohlédněte se po vyřazených kusech. Některé větší (i menší) firmy pravidelně obměňují zařízení, které je zcela bez vady, a tedy naprosto použitelné.
Většina uživatelů si vystačí s repasovaným notebookem
Kde vzít desítky tisíc na PC, notebook, server či jinou výpočetní techniku? Než do ní investujete, porozhlédněte se v nabídce repasovaného zboží. Stejně jako v případě nábytku získáte spoustu muziky za málo peněz.
Šetřete na spotřebním materiálu
Zajímavé částky lze ušetřit také na věcech každodenní potřeby, tedy průběžně po celý rok. Dobrým příkladem jsou tyto levné tonery Xerox, respektive jakékoliv alternativní náplně.
V prvé řadě se snažte tisk omezit na minumim a digitalizujte. Dokumenty, které potřebujete i ve fyzické podobě, tiskněte za zlomek ceny díky tzv. tonerům z druhovýroby. Vyrábí se pro tiskárny všech značek – nechybí mezi nimi Brother, Konica Minolta, HP, Canon ani žádná jiná významná značka.
Nebraňte se smlouvání, barteru a půjčování
Nespokojte se s první nabídkou a pokuste se s obchodím partnerem smlouvat. Samozřejmě tak, abyste ho neurazila – třeba nabídkou barteru nebo nákupem většího množství. Zároveň vždy důkladně zvažte, zda má nákup opodstatnění. Vybavení, které využijete jednou za čas, si nemusíte hned kupovat. Zápůjčkou šetříte kapsu i životní prostředí.
Add Comment